Andra veckan

Nu har det gått en hel vecka, det har gått otroligt fort! Det har varit både kul och ansträngande. Men nu när man för hoppningsvis inte är så spänd och nojig över regler och för att träffa nya människor längre kommer det nog kännas mer som vanligt. Shabbaten var jätteskön! Att inte ha koll på vad klockan var och låta det vara så och bara ta det lugnt och lämna alla måsten och stess till söndagen var faktiskt otroligt skönt! Jag brukar vara väldigt rastlös och ha svårt att bara sätta mig ner och ta det lugnt, men nu tvingade jag mig själv och det tror jag att jag skulle behöva göra oftare!

Idag ska jag inte äta middag där mina koshertallrikar och stekpannor m.m finns så det blir att bara sitta med och prata och knapra på lite äpplen och apelsiner. Men det går ingen nöd på mig! Lyckades lära ut lite kashring här om dagen så dom iaf skulle vara redo med en efterrätt som jag kan äta! haha!

//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0