Dag 1 lider mot sitt slut

Att laga middag var en kul upplevelse, jag sprang runt som en yr höna och visste inte riktigt vad jag höll på med. Men allt gick förvånansvärt bra, jag improviserade lite på vissa punkter, men jag tror jag tänkte på det mesta i alla fall och fick till det på ett okej sätt! Har fortfarande problem med handtvättningsvälsignelsen, när man är på toaletten har ju allt en tendens att gå på rutin... Men de ska jag fixa! Hoppas man kommer in i det fort så allt känns mer naturligt, mitt huve snurrar på helvarv mest hela tiden nu bara!
Det blir ingen skola för mig imorron heller så kläder behöver jag inte fundera på ännu, men på onsdag ska jag både klä mig vettigt och åka och leta efter ännu mer passande kläder. De ska bli kul, kommer kännas mer på riktigt när man är ute bland folk också.


//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0