Dag 2

Idag går allt mycket bättre tycker jag! Har inte glömt någon välsignelse än vad jag vet och får inte panik varje gång jag ska stoppa något i munnen, haha!
Jag och Mia var som sagt och köpte kjolar idag och vi bestämde oss för att ha dom åtminstone varje fredag i skolan och såklart när vi firar sabbath. Mia och Linn kommer få inviga sina imorron i synagogan men jag har bestämt mig för att inte följa med på grund av min hosta som inte vill ge sig. Väldigt tråkigt, det hade vart kul att följa med, men det känns bara respektlöst och pinsamt att störa med en hostattack. De andra får berätta allt för mig efteråt istället!
Dags för middag!


//Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kanske kan ta oss dit någon mer gång under våra veckor också! Krya på dig!

2009-02-03 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0