Kläder kläder..

Jag trodde inte innan vi började med projektet att kläder skulle bli något som skulle kännas svårt. Att äta kosher känns lätt som en plätt, visst kan man känna sig något förvirrad när man går runt i matbutiken och inte riktigt vet vad som är okej, men vi kan ju äta det mesta ändå. Det som däremot jag tycker känns lite jobbigt är just kläderna. Kläderna är en sån stor del av en själv och man har ju sina favoriter, jag är dessutom van att kunna ha vad jag vill. Nu efter en och en halv vecka blir jag lite frustrerad varje morgon av att rota runt bland kläderna efter långa tröjor med lång ärm utan uringning och lösa byxor, även om det är kläder jag även använt innan känns det jobbigt nu att inte få använda det man vill som man vill och är van vid. Det känns lite som jag vänt ut och in på min garderob för att hitta bra kläder, och det börjar bli lite enformigt att inte kunna variera sig så mycket. Men å andra sidan kan jag ju säga att en fördel med att behöva ha lite större täckande kläder är att det är väldigt skönt och bekvämt och man slipper tänka på vad man ska ha på sig! Men jag antar att det är det jag saknar.

Det är ju ett väldigt litet problem, men det var en tankte som kom, att allt egentligen går väldigt bra just nu och jag kom fram till att just kläderna var det enda som känns lite konstigt förutom att inte få som jag brukar hälsa på killkompisarna med en kram!

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0