Shopping

Nu har jag äntligen shoppat en kjol!

Jag och Emil åkte in till Farsta centrum för att Emil skulle klippa sig, och efter det hade vi massor av tid över eftersom vårt studiebesök med religionen blev inställt så istället bestämde vi oss att gå runt och titta lite. Vi fick faktiskt napp direkt, vi gick in på Lindex och ganska snabbt fann vi kjolen! Nu kan jag känna mig riktigt fin! Tänkte inviga den imorron bitti på gudstjänsten, för ja, i morgon har vi studiedag och tänkte ta chansen att vara med på gudstjänsten 07.30! Spännande!

Har även tipsat Mia och Martina om mitt fynd så klart, så förhoppningsvis kommer även dom komma i långa fina kjolar! Har aldrig tänkt på det innan, men det finns inte mycket varken klänningar eller kjolar som går nedanför knäna att köpa, men den här går ju enda ner till fotknölarna så den blev helt perfekt! Underbart!



//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0