Tiden går fort när man har roligt!

Jag vet inte om det är för att det är sista veckan och man har gjort det mesta ut av den som gjort att denna vecka har gått så sjukt fort!? Kollar på mitt schema för att se vilken min första lektion imorgon är och ser att det är fredag! Redan? Tyckte att det var måndag igår? Den här veckan har verkligen gått fort och nu förstår man att det snart är slut. Imorgon är det våran sista shabbat, som vi även tänkt att våra föräldrar ska få vara med på, så att de förstår vad vi har haft för oss de senaste tre veckorna. Men aa...att det kunde gå så här fort nu på slutet trodde jag inte. Vi har inte räknat fel på någon vecka eller så?

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0