Shabbaten närmar sig

Jag måste bara börja med att säga att även jag håller med om klädproblemet! Det är tråkigt att bara kunna använda en liten liten del av kläderna man har, speciellt eftersom jag tycker det är riktigt kul att klä på mig på morgonen. Precis som Linn sa så är det ju väldigt personligt vad man har på sig, nu känns det så opersonligt. Men det är ju bara en och en halv vecka kvar (tråkigt på många sätt, men lite skönt på andra sätt) så nog står man ut alltid!

Allt annat rullar på, har inte så mycket att berätta egentligen... Ser fram emot våran första shabbat utan familjen Nachman, även om jag hellre hade firat med dom varje vecka! Men det ska bli lite kul att se hur det går för oss att återskapa det vi var med om i fredags/lördags! Ska bli skönt att ha en avslappnande dag nu efter en rätt så stressig vecka i skolan också!

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0