Kul att dela med sig

Jaha, då var våra veckoer som judar snart slut... Bara 2 dagar kvar, helt sjukt hur fort det har gått! Jag längtar faktiskt massor tills det tar slut, det ska bli så skönt att återgå till det vanliga. Det är på något vis ansträngande varje gång man ska äta något eftersom man måste tänka efter huruvida man får äta det eller ej och jag är en väldigt lat person som alltid bara öppnar kylskåpet och äter första bästa sak i vanliga fall.
Men trots att jag längtar så vill jag inte att det ska ta slut nu, först vill jag fira shabbat! Ska bli så kul att ha föräldrarna med och visa dom hur det går till! Eller ja, vår egna lilla version av hur det går till iaf. Jag måste erkänna att jag är lite stolt över projektet och hur mycket man ändå har lärt sig, så det ska bli kul att dela det med familjen. Det är det som varit så kul med att redovisa projektet delvis genom bloggen, då kan vänner och släkt läsa om vad det är vi gör, riktigt kul!
Nu ska jag välja ut något snyggt att ha på mig till kjolen imorron, man måste ju vara lite finklädd när vi får gäster?

//Martina

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gör en jude en helt vanlig dag, egentligen? Ber de ofta? //Malin

2009-02-25 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0