Nu kör vi!

Som alla säkert redan förstått för länge sedan så har projektet startat idag! Jag ligger hemma och är sjuk så jag har fått klara mig utan dom andra. När jag släpade mig upp klockan 3 och skulle äta "frukost" fick jag panik. Jag hade glömt bort allt vad man får göra och inte göra och blandade bara ihop allting! Men efter lite stöd från Linn och Emil och med hjälp av matlistan på Judiska församlingens hemsida lyckades jag knåpa ihop en måltid. Det enda felet jag kan komma på att jag gjort idag är att inte läsa någon välsignelse innan jag tvättade händerna imorse. Får se hur det går sen med middagen och så, blir säkert några misstag till om jag känner mig själv!

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0